• Maaklernautika
  • Posts
  • đŸ‘šâ€đŸ‘©â€đŸ‘§â€đŸ‘Š Audients kui maakleri olulisim vara

đŸ‘šâ€đŸ‘©â€đŸ‘§â€đŸ‘Š Audients kui maakleri olulisim vara

Kas sina omad või rendid oma audientsi?

Maaklernautika on edumeelsele kinnisvaramaaklerile pĂŒhendatud hÀÀlekandja, mis sisaldab inspireerivaid lugusid, praktilisi nĂ”uandeid ja infot uuenduslike tehnoloogiate kohta.

Hakka jÀlgijaks ja saad vÀrsked postitused otse oma meilboksi.

Maakleri edu sÔltub tema suutlikkusest luua ja sÀilitada tugev suhe oma klientidega.

Kliendisuhete loomine saab aga alguse audientsist. Audients annab sulle vÔimaluse suhelda otseselt nende inimestega, kes vÔivad vajada sinu teenuseid, kas siis kohe vÔi tulevikus.

Mida suurem ja lojaalsem on su audients, seda lihtsam on sul saada uusi kliente ning kasvatada oma Àri.

MĂ€rkan, et enamik maaklereid turundab ennast sotsiaalmeedias.

Kui aga sotsiaalmeedia on maakleri jaoks ainus ja peamine kanal, mille abil oma audientsi enda infoahelas hoida, siis on tal probleem.

Audientsi omamine vs rentimine

Kinnisvara maailmas on omamine ja rentimine kaks erinevat asja. Kui sa omad kinnisvara, on see sinu vara, mille ĂŒle sul on tĂ€ielik kontroll. Rentides vĂ”i ĂŒĂŒrides aga kasutad sa vara, mis ei kuulu sulle. 

Sama kehtib audientsi kohta:

  • Omamine: Sinu audients on sinu vara, mida saad suunata, kasvatada ja hoida aastate jooksul.

  • Rentimine: Su audients kuulub platvormile, mille muutused vĂ”ivad sinu ligipÀÀsu ja suhtluse katkestada.

Miks on sotsiaalmeedia audients “renditud”?

  • Algoritmi muutused: Sotsiaalmeedia platvormid muudavad oma algoritme pidevalt. On ainult aja kĂŒsimus, millal see toob kaasa sinu sisu nĂ€htavuse vĂ€henemise. Isegi kui sul on tĂ€na palju jĂ€lgijaid, vĂ”ib juhtuda, et homme sa enamikuni nendest oma sĂ”numiga ei jĂ”ua. Sama probleem on ka Google-iga: kĂ”igest ĂŒks algoritmi muudatus vĂ”ib kogu su veebsaidi orgaanilise otsingumootori liikluse Ă€ra nullida.

  • Konto riskid: IgaĂŒks vĂ”ib sattuda konto blokeerumise (vĂ”i hĂ€kkimise) ohvriks, mis tĂ€hendab, et sa vĂ”id kaotada kogu oma jĂ€lgijate baasi ĂŒleöö. Tean omastkĂ€est maaklereid, kelle Facebooki konto on ilma igasuguse pĂ”hjuseta saanud sĂŒsteemi poolt blokeeritud.

  • Platvormi elujĂ”ulisus: Sotsiaalmeedia platvormid vĂ”ivad lĂ”petada tegevuse vĂ”i kaotada populaarsuse, viies sinu audientsi endaga kaasa. Hetkel kui seda kirjutan kaalub USA TikToki keelustamist. Juhul kui USAs see juhtub, mis sa arvad, mida teeb Euroopa?

Seega vĂ”ib öelda, et audientsi ja Ă€ri kasvatamine tuginedes ĂŒksnes sotsiaalmeediale on vĂ€ga riskantne.

Kui sul ei ole jÀtkusuutliku ja kontrollitavat viisi, et oma sÔnumiga jÀrjepidevalt inimesteni jÔuda, siis vÔib tagajÀrgedeks olla:

  • klientide kaotus konkurentidele

  • ebastabiilne kĂ€ive

  • personaalse brĂ€ndi nĂ”rgenemine

  • kasvuraskustega kaasnev motivatsioonilangus

Kuidas “omada” audientsi? 

Olles tĂ€naseks juba pea 15 aastat töötanud nii enda kui teiste maakleriĂ€ride turunduse eesrindel (ning omandanud teadmisi ja kogemusi tehnoloogia startuppide kasvatamisest), olen veendumusel



et parim viis audientsi omamiseks on emaili uudiskiri. 

Sest:

  • Otsene kontroll: Saad saata sĂ”numeid otse inimeste emaili postkasti, ilma et su sisu filtreeriks sotsiaalmeedia algoritmid. Jah, emaili puhul tuleb meeles pidada spĂ€mmifiltreid, aga neid on vĂ”imalik “hĂ€kkida” (palju rohkem kontrolli).

  • Andmete omamine: Sinu emaili list on sinu vara. Sa saad hoida, kasutada ja edasi arendada seda ilma, et oleksid sĂ”ltuv platvormide muudatustest vĂ”i otsustest. Kui sulle ĂŒks emaili turunduse tarkvara ei meeldi, saad “vĂ”tta oma audientsi kaasa” ja kolida ĂŒle teisele platvormile.

  • KĂ”ik kasutavad: Kui sotsiaalmeediat kasutav rahvas on erinevate platvormide vahel killustunud (kes kasutab Youtube’i, kes Instagrami, kes TikToki, kes Redditit), siis emaili kasutavad kĂ”ik. Sa ei saa luua omale kontosid Ă€ppidesse vĂ”i platvormidele (ega osaleda ĂŒhiskonna elus), kui sul pole emaili.

  • Paindlik formaat: Email annab sulle palju rohkem vĂ”imalusi eripĂ€rase sisu kogemuse kujundamiseks. Sa saad sinna panna igasugust infot, visuaale, eristuvaid brĂ€ndingu elemente ja sisu jĂ€rgnevusi.

     

     

     

  • Automeerimise vĂ”imalused: Sotsiaalmeedias ei saa sa luua automeeritud sisu jĂ€rgnevusi. Emailiga on see aga vĂ”imalik. Sa saad luua automeeritud emailide jada, mis lĂ€heb teele inimesele, kes nĂ€itab ĂŒles huvi (nĂ€iteks klikkides kuhugi). See emailide jada vĂ”ib tutvustada su teenust, kĂŒsida tagasisidet vĂ”i soovitusi. Nii saad sa kasvatada oma Ă€ri autopiloodil.

  • Rohkem kliente audientsist: On tehtud erinevaid uuringuid, mis nĂ€itavad ĂŒheselt, et emaili konversiooni mÀÀrad (lugejast maksvaks kliendiks) on suuremad, kui mistahes teises kanalis. Digiturunduse kaudu konverteerumiseks peab inimene tavaliselt klikkima kuhugi. Kui sa sotsiaalmeediapostituses jagad linki, siis algoritmid vĂ€hendavad su postituse nĂ€htavust, kuna platvorm ei soovi, et kasutaja sealt lahkuks.

Eduka emaili uudiskirja omamine on vĂ€ga sarnane kinnisvara omamisega: sul on vĂ”imalik leida firmasid, kes tahavad oma tooteid vĂ”i teenuseid (mis ei konkureeri sinu teenusega) reklaamida sinu uudiskirjas ning maksta sulle selle eest raha - nii nagu ĂŒĂŒrnik maksab kinnisvara omanikule. 

Oma audientsi ehitamine lĂ€bi uudiskirja ei tĂ€henda aga sotsiaalmeedia maha jĂ€tmist. Sotsiaalmeedia on vĂ€ga hea kanal, mille abil oma emaili uudiskirja audientsi kasvatada. Lihtsalt tasub teadvustada, et sotsiaalmeedias olevad jĂ€lgijad on renditud audients. 

Kas sina omad vĂ”i rendid oma audientsi? 

 

Õpi, kuidas lĂ€bi emaili uudiskirja panna oma maakleriĂ€ri kasvama

Uudiskirja turunduse kursus kinnisvaramaaklerile

Emaili uudiskiri on ĂŒks parimaid turunduskanaleid, mille abil oma Ă€ri jĂ€tkusuutlikult ja kulu-efektiivselt kasvatada. See aitab:

  • VĂ€ltida “lekkiva Ă€mbri” efekti, kus teed turundust ja tood kontakte endani, aga need kontaktid ei jÀÀ sinu infoahelasse pidama (ega muutu maksvaks kliendiks vĂ”i soovitajaks), ning raiskad oma ressursse

  • Paremini kontrollida, et sinu content su jĂ€lgijatele silmade ette jĂ”uab (vs sotsiaalmeedia kanalites, kus pead pidevalt algorĂŒtmide vastu vĂ”itlema)

  • Muuta oluliselt suurem osa kĂ”igidest sinuga kokku puutunud kontaktidest mĂŒĂŒgi-/ostuvihjeteks vĂ”i soovitajaks (k.a. kinnisvaraportaalides su objekte vaatavaid inimesi!)

  • Saada uusi mĂŒĂŒgi- ja ostuvihjeid stabiilselt kasvavas tempos (nii saavutad lĂ”puks ka stabiilse kĂ€ibe)

Kursusel Ă”pid: 

  • Kuidas luua Ă€gedalt brĂ€nditud ja disainitud modernset maakleri uudiskirja, mida sinu kontaktid tahavad lugeda

  • Kuidas teha oma uudiskiri teistest maakleritest eristuvaks kasutades sinu unikaalsust

  • Kuidas efektiivselt luua ja taaskĂ€idelda sisu

  • Kuidas kasutada erinevaid kanaleid ja taktikaid, et oma uudiskirja saajate listi kiiresti kasvatada

  • Kuidas saada uudiskirja lugejad sinuga ĂŒhendust vĂ”tma, et sulle oma kinnisvara mĂŒĂŒgi- vĂ”i ostusoov edastada

  • Kuidas panna uudiskiri sulle raha teenima (monetiseerimine)

Kui oled kursusest huvitatud, liitu ootenimekirjaga. JÀrgmine kursus toimub 2025 kevadel. Kui kursuse aeg ja detailid paigas, saadan kÔigile listis olevatele inimestele info.

 

 

Kuidas jÀid postitusega rahule?

Login or Subscribe to participate in polls.

AitÀh, et lugesid!

Rohkem sisu leiad Maaklernautika lehelt.

Kui soovid oma maakleriÀri turunduse viia jÀrgmisele tasemele, siis registreeru minu personaalsele nÔustamisele vÔi jÀta oma email tulevase kursuse ootenimekirja.