• Maaklernautika
  • Posts
  • 👨‍👩‍👧‍👦 Audients kui maakleri olulisim vara

👨‍👩‍👧‍👦 Audients kui maakleri olulisim vara

Kas sina omad või rendid oma audientsi?

Maaklernautika on edumeelsele kinnisvaramaaklerile pühendatud häälekandja, mis sisaldab inspireerivaid lugusid, praktilisi nõuandeid ja infot uuenduslike tehnoloogiate kohta.

Hakka jälgijaks ja saad värsked postitused otse oma meilboksi.

Maakleri edu sõltub tema suutlikkusest luua ja säilitada tugev suhe oma klientidega.

Kliendisuhete loomine saab aga alguse audientsist. Audients annab sulle võimaluse suhelda otseselt nende inimestega, kes võivad vajada sinu teenuseid, kas siis kohe või tulevikus.

Mida suurem ja lojaalsem on su audients, seda lihtsam on sul saada uusi kliente ning kasvatada oma äri.

Märkan, et enamik maaklereid turundab ennast sotsiaalmeedias.

Kui aga sotsiaalmeedia on maakleri jaoks ainus ja peamine kanal, mille abil oma audientsi enda infoahelas hoida, siis on tal probleem.

Audientsi omamine vs rentimine

Kinnisvara maailmas on omamine ja rentimine kaks erinevat asja. Kui sa omad kinnisvara, on see sinu vara, mille üle sul on täielik kontroll. Rentides või üürides aga kasutad sa vara, mis ei kuulu sulle. 

Sama kehtib audientsi kohta:

  • Omamine: Sinu audients on sinu vara, mida saad suunata, kasvatada ja hoida aastate jooksul.

  • Rentimine: Su audients kuulub platvormile, mille muutused võivad sinu ligipääsu ja suhtluse katkestada.

Miks on sotsiaalmeedia audients “renditud”?

  • Algoritmi muutused: Sotsiaalmeedia platvormid muudavad oma algoritme pidevalt. On ainult aja küsimus, millal see toob kaasa sinu sisu nähtavuse vähenemise. Isegi kui sul on täna palju jälgijaid, võib juhtuda, et homme sa enamikuni nendest oma sõnumiga ei jõua. Sama probleem on ka Google-iga: kõigest üks algoritmi muudatus võib kogu su veebsaidi orgaanilise otsingumootori liikluse ära nullida.

  • Konto riskid: Igaüks võib sattuda konto blokeerumise (või häkkimise) ohvriks, mis tähendab, et sa võid kaotada kogu oma jälgijate baasi üleöö. Tean omastkäest maaklereid, kelle Facebooki konto on ilma igasuguse põhjuseta saanud süsteemi poolt blokeeritud.

  • Platvormi elujõulisus: Sotsiaalmeedia platvormid võivad lõpetada tegevuse või kaotada populaarsuse, viies sinu audientsi endaga kaasa. Hetkel kui seda kirjutan kaalub USA TikToki keelustamist. Juhul kui USAs see juhtub, mis sa arvad, mida teeb Euroopa?

Seega võib öelda, et audientsi ja äri kasvatamine tuginedes üksnes sotsiaalmeediale on väga riskantne.

Kui sul ei ole jätkusuutliku ja kontrollitavat viisi, et oma sõnumiga järjepidevalt inimesteni jõuda, siis võib tagajärgedeks olla:

  • klientide kaotus konkurentidele

  • ebastabiilne käive

  • personaalse brändi nõrgenemine

  • kasvuraskustega kaasnev motivatsioonilangus

Kuidas “omada” audientsi? 

Olles tänaseks juba pea 15 aastat töötanud nii enda kui teiste maakleriäride turunduse eesrindel (ning omandanud teadmisi ja kogemusi tehnoloogia startuppide kasvatamisest), olen veendumusel…

…et parim viis audientsi omamiseks on emaili uudiskiri. 

Sest:

  • Otsene kontroll: Saad saata sõnumeid otse inimeste emaili postkasti, ilma et su sisu filtreeriks sotsiaalmeedia algoritmid. Jah, emaili puhul tuleb meeles pidada spämmifiltreid, aga neid on võimalik “häkkida” (palju rohkem kontrolli).

  • Andmete omamine: Sinu emaili list on sinu vara. Sa saad hoida, kasutada ja edasi arendada seda ilma, et oleksid sõltuv platvormide muudatustest või otsustest. Kui sulle üks emaili turunduse tarkvara ei meeldi, saad “võtta oma audientsi kaasa” ja kolida üle teisele platvormile.

  • Kõik kasutavad: Kui sotsiaalmeediat kasutav rahvas on erinevate platvormide vahel killustunud (kes kasutab Youtube’i, kes Instagrami, kes TikToki, kes Redditit), siis emaili kasutavad kõik. Sa ei saa luua omale kontosid äppidesse või platvormidele (ega osaleda ühiskonna elus), kui sul pole emaili.

  • Paindlik formaat: Email annab sulle palju rohkem võimalusi eripärase sisu kogemuse kujundamiseks. Sa saad sinna panna igasugust infot, visuaale, eristuvaid brändingu elemente ja sisu järgnevusi.

     

     

     

  • Automeerimise võimalused: Sotsiaalmeedias ei saa sa luua automeeritud sisu järgnevusi. Emailiga on see aga võimalik. Sa saad luua automeeritud emailide jada, mis läheb teele inimesele, kes näitab üles huvi (näiteks klikkides kuhugi). See emailide jada võib tutvustada su teenust, küsida tagasisidet või soovitusi. Nii saad sa kasvatada oma äri autopiloodil.

  • Rohkem kliente audientsist: On tehtud erinevaid uuringuid, mis näitavad üheselt, et emaili konversiooni määrad (lugejast maksvaks kliendiks) on suuremad, kui mistahes teises kanalis. Digiturunduse kaudu konverteerumiseks peab inimene tavaliselt klikkima kuhugi. Kui sa sotsiaalmeediapostituses jagad linki, siis algoritmid vähendavad su postituse nähtavust, kuna platvorm ei soovi, et kasutaja sealt lahkuks.

Eduka emaili uudiskirja omamine on väga sarnane kinnisvara omamisega: sul on võimalik leida firmasid, kes tahavad oma tooteid või teenuseid (mis ei konkureeri sinu teenusega) reklaamida sinu uudiskirjas ning maksta sulle selle eest raha - nii nagu üürnik maksab kinnisvara omanikule. 

Oma audientsi ehitamine läbi uudiskirja ei tähenda aga sotsiaalmeedia maha jätmist. Sotsiaalmeedia on väga hea kanal, mille abil oma emaili uudiskirja audientsi kasvatada. Lihtsalt tasub teadvustada, et sotsiaalmeedias olevad jälgijad on renditud audients. 

Kas sina omad või rendid oma audientsi? 

 

Õpi, kuidas läbi emaili uudiskirja panna oma maakleriäri kasvama

Uudiskirja turunduse kursus kinnisvaramaaklerile

Emaili uudiskiri on üks parimaid turunduskanaleid, mille abil oma äri jätkusuutlikult ja kulu-efektiivselt kasvatada. See aitab:

  • Vältida “lekkiva ämbri” efekti, kus teed turundust ja tood kontakte endani, aga need kontaktid ei jää sinu infoahelasse pidama (ega muutu maksvaks kliendiks või soovitajaks), ning raiskad oma ressursse

  • Paremini kontrollida, et sinu content su jälgijatele silmade ette jõuab (vs sotsiaalmeedia kanalites, kus pead pidevalt algorütmide vastu võitlema)

  • Muuta oluliselt suurem osa kõigidest sinuga kokku puutunud kontaktidest müügi-/ostuvihjeteks või soovitajaks (k.a. kinnisvaraportaalides su objekte vaatavaid inimesi!)

  • Saada uusi müügi- ja ostuvihjeid stabiilselt kasvavas tempos (nii saavutad lõpuks ka stabiilse käibe)

Kursusel õpid: 

  • Kuidas luua ägedalt bränditud ja disainitud modernset maakleri uudiskirja, mida sinu kontaktid tahavad lugeda

  • Kuidas teha oma uudiskiri teistest maakleritest eristuvaks kasutades sinu unikaalsust

  • Kuidas efektiivselt luua ja taaskäidelda sisu

  • Kuidas kasutada erinevaid kanaleid ja taktikaid, et oma uudiskirja saajate listi kiiresti kasvatada

  • Kuidas saada uudiskirja lugejad sinuga ühendust võtma, et sulle oma kinnisvara müügi- või ostusoov edastada

  • Kuidas panna uudiskiri sulle raha teenima (monetiseerimine)

Kui oled kursusest huvitatud, liitu ootenimekirjaga. Järgmine kursus toimub 2025 kevadel. Kui kursuse aeg ja detailid paigas, saadan kõigile listis olevatele inimestele info.

 

 

Kuidas jäid postitusega rahule?

Login or Subscribe to participate in polls.

Aitäh, et lugesid!

Rohkem sisu leiad Maaklernautika lehelt.

Kui soovid oma maakleriäri turunduse viia järgmisele tasemele, siis registreeru minu personaalsele nõustamisele või jäta oma email tulevase kursuse ootenimekirja.