- Maaklernautika
- Posts
- Kinnisvaraturundus steroididel
Kinnisvaraturundus steroididel
Uuenduslik turunduskanal, millel on maakleri jaoks kullaaugu potentsiaal

Maaklernautika on edumeelsele kinnisvaramaaklerile pühendatud häälekandja, mis sisaldab inspireerivaid lugusid, praktilisi nõuandeid ja infot uuenduslike tehnoloogiate kohta.
Hakka jälgijaks ja saad värsked postitused otse oma meilboksi.
“Kuulutuse üles panekuga saan ise ka hakkama. Milleks mul maaklerit vaja?”
See on üks tüüpilisemaid vastuväiteid, mille tõttu otsustavad paljud inimesed oma kinnisvara müügiga ise tegeleda.
Turul toimetab palju maaklereid, kes peale fotograafi tellimise ja kuulutuse üles riputamise muid turundustegevusi ostuhuvilise leidmiseks ei tee.
Samas on ka neid, kes on võtnud oma missiooniks maakleri teenuse taseme tõstmise ning otsivad aktiivselt viise, kuidas oma klientidele pakkuda kõrgemat, eristuvamat väärtust.
Aga kuidas ja millistes kanalites saaks kinnisvara veel turundada?
Täna räägin ühest uuenduslikust turunduskanalist, millel on kullaaugu potentsiaal, kuid mida hetkel kasutab kriminaalselt vähe maaklereid.
Kui sa selle kanali õigesti tööle saad, lahendab see sinu jaoks mitu keerukat probleemi:
müüdavale kinnisvarale kiiremini ja parema hinnaga ostja leidmine
uute müügiobjektide leidmine
maakleri kliendibaasi, brändituntuse ja usalduse kasvatamine
teistest eristuva teenuse pakkumine
kõrgema maakleritasu saamine
Igal turunduskanalil on oma eluiga ja selle kanali puhul, mida tutvustan, tundub, et oleme hetkel veel täiesti beebisammude faasis.
See tähendab, et nendel maakleritel, kes suudavad selle koheselt kasutusse võtta, on mõne aja pärast käsi kullas.
See kanal millest ma räägin, on virtuaalne kliendipäev.
Klassikaline kliendipäev on kõigi jaoks tuttav.
Kui oled kliendipäevasid korraldanud, siis ilmselt oled kogenud ka teatud tüüpi frustratsiooni. Oled näinud vaeva, organiseerinud sündmuse, pannud kinnisvaraportaalidesse kliendipäeva info, teinud sotsiaalmeediapostitusi, läinud objektile kohale, valmistanud ruumid näitamiseks ette, pannud lambid põlema, küpsetanud ahjus küpsised…
Aga kohale tuleb ainult üks inimene. Ja tema ka vaid seetõttu, et ta on su büroo nooremmaakler, kes saadeti “töövarju päevale”.
Paned Instagrami story: “Üliäge kliendipäev meil siin!”
Muidu on tore nooremat kolleegi mentordada, aga kui lõpuks oma kampaania numbriteks lööd, siis selgub tõsiasi, et see tõi sulle kõigest 2 kliendipäevale registreerimist, kellest kumbki ei ilmunud kohale.
Minu hinnangul on olemas palju efektiivsem viis, kuidas kliendipäeva korraldada.
Mis on virtuaalne kliendipäev?
Virtuaalne kliendipäev on otseülekandes toimuv sündmus, kus maakler tutvustab pakutavat objekti videovahendusel.
Miks korraldada virtuaalseid kliendipäevasid?
Kujuta ette, et sa oled ostuhuviline ja sa saad “tulla kinnisvaraga tutvuma” ilma kodu diivanilt lahkumata. See, et sa ei pea füüsiliselt kohale tulema, võtab ära olulise pidurdava faktori.
See omakorda tähendab, et virtuaalsele kliendipäevale on maakleril palju lihtsam saada osalejaid.
Tänapäevases infoga üleküllastunud maailmas on päris raske saada ja hoida inimeste tähelepanu.
Otseülekanne on aga kanal, mis meelitab tähelepanu nagu magnet.
Hetkel on Aasiast tugevalt peale tulemas uus e-kaubanduse trend: live commerce ehk otseülekandes šoppamine (livestream shopping).
See tähendab, et tarbijad eelistavad üha enam tutvuda kaupadega otseülekande vahendusel.
Kui sa lood Facebooki ürituse, mis promob otseülekandes virtuaalset kliendipäeva, siis on sul viraalselt leviv kampaania. Eelkõige seetõttu, et kui keegi inimestest paneb üritusele “Osalen” või “Huvitatud”, siis näeb ka osa tema Facebooki sõbralistist, et selline üritus on tulemas.
Pane sellele ka tasuline reklaam peale ja su levik võimendub kordades.
Loo süsteem, kus iga registreeruja jätab sulle oma emaili aadressi ja sul on potentsiaalne turunduspomm. Sest nii kasvatad sa emaili listi, kellele saad järjepidevalt teha modernset ja väärtuspõhist emaili uudiskirja turundust.
Kombineerides otseülekandes toimuva virtuaalse kliendipäeva, Facebooki ürituse, tasulise Meta reklaami, emailiga registreerumise ja uudiskirja turunduse, lood sa korraga väärtust mitmetel suundadel:
Objekt, mida turundad, jõuab kiiresti palju rohkemate silmapaaride ette - potentsiaal leida õige ostja kiiremini
Sinu klient näeb, et sa teed palju rohkemat kui kuulutuse üles riputamine
Eristud teistest maakleritest läbi uuendusliku digiturunduse
Sinu kui maakleri tuntus kasvab kulu-efektiivselt
Kõikidele osalejatele saad ennast ja oma pakkumisi järjepidevalt edasi turundada - sest nad jätsid oma emaili
Lood usaldust ja väärtust kiirelt kasvavale kliendibaasile
Saad küsida suurema loodud väärtuse eest rohkem maakleritasu
Seega järgmine kord kui küsid, et kuidas veel võiks ennast ja oma objekte turundada, siis tea, et virtuaalne kliendipäev on täna üks kulu-efektiivsetest turunduskanalitest, mis on veel oma eluea varajases staadiumis.
Võta see kanal kasutusele ja pane oma äri kasvama.
![]() | Aitäh, et lugesid! Rohkem sisu leiad Maaklernautika lehelt. Kui soovid oma maakleriäri turunduse viia järgmisele tasemele, siis registreeru minu personaalsele nõustamisele. |
Kuidas jäid postitusega rahule? |

Loo turunduse süsteem, mis toob uusi tehinguid stabiilselt ja kulu-efektiivselt
Uusi objekte ei tule stabiilselt peale? Või vaja portfellis olevaid objekte efektiivsemalt turundada?
Tule personaalsele nõustamisele ja räägin, kuidas maaklerina ehitada üles võimas turunduse süsteem, mis lahendab kaks probleemi korraga: stabiilne uute objektide saamine, olemasolevate objektide ära müümine.
Uusi objekte on varasema perioodiga võrreldes neli korda rohkem tulnud. Nendest pooled ka kohe ära müüdud. Palju kasulikku infot ja enesekindlust sain kuhjaga juurde.”