🎁 Kliendisuhte hoidmine pärast tehingut

Kuidas saada soovitusi ja korduvkliente olemasolevalt kliendibaasilt

Maaklernautika on edumeelsele kinnisvaramaaklerile pĂŒhendatud hÀÀlekandja, mis sisaldab inspireerivaid lugusid, praktilisi nĂ”uandeid ja infot uuenduslike tehnoloogiate kohta.

Hakka jÀlgijaks ja saad vÀrsked postitused otse oma meilboksi.

Maaklerina tead sa hÀsti, et iga uue kliendi leidmine on kulukas ja aeganÔudev protsess.

Ometi juhtub tihtipeale midagi kummalist - kui tehing on tehtud, lastakse oma vÀÀrtuslikel klientidel vaikselt Àra kaduda.

Mida rohkem aega möödub, seda vÀiksem on tÔenÀosus, et sind soovitatakse vÔi et jÀrgmisel korral uuesti sinu poole pöördutakse.

MĂ€letan oma kogemusest, kui valus see on, kui nĂ€ed, et inimene, kes ostis sinu portfellist korteri, on pannud selle mĂ”ne aja pĂ€rast mĂŒĂŒki teise maakleriga.

Uued vs vanad kliendid

MĂ€rkan, et suur osa maaklereid keskendub peaasjalikult uute klientide leidmisele.

Kui aga maakler ei pööra tÀhelepanu vanade klientide hoidmisele, siis kaotab ta vÔimaluse oma Àri jÀtkusuutlikult kasvatada.

Uute klientide leidmine ja vanade hoidmine on kaks erinevat strateegiat.

Esimene on nagu pidev jahil kÀimine - kulukas ja ettearvamatu. Teine on aga nagu viljaka pÔllu harimine.

Miks on vanad kliendid nii vÀÀrtuslikud?

  • Usaldus: Nad on sinuga juba tehingu teinud ja teavad sinu professionaalsust

  • Soovitused: Rahulolev klient jagab oma positiivset kogemust oma tutvusringkonnas

  • Korduvtehing: Inimesed teevad elu jooksul mitu kinnisvaratehingut - nad vahetavad kodu seoses pere kasvamise, töökoha muutuse vĂ”i pensionile jÀÀmisega

  • Madalam kulu: Olemasoleva kliendi hoidmine on mĂ€rkimisvÀÀrselt soodsam kui uue leidmine, sest puuduvad reklaamikulud ja usaldus on juba loodud

Kuidas hoida kontakti pÀrast tehingut?

Maaklerid proovivad tavaliselt erinevaid lÀhenemisi:

  • Regulaarne helistamine tundub esmapilgul isiklik lĂ€henemine, aga vĂ”ivad tekkida jĂ€rgmised probleemid:

    • VĂ”tab meeletult palju aega

    • Raskesti skaleeritav, kui su vanade klientide arv ulatub sadadesse

    • Kliendid on tihti hĂ”ivatud ja ei saa vastata

    • Risk tunduda pealetĂŒkkiv

    • Raske leida sisulist pĂ”hjust helistamiseks

  • Sotsiaalmeedia kaudu kontakti hoidmine nĂ€ib lihtne, aga:

    • Sinu postitused jĂ”uavad vaid vĂ€ikese osani jĂ€lgijatest

    • Sisu upub ĂŒldisesse infovoolu

    • Puudub personaalsus

    • Platvormid muudavad pidevalt algoritme

  • Postkaardid ja meened tĂ€htpĂ€evadeks:

    • Kallis ja aeganĂ”udev

    • Aadressid muutuvad

    • Raske automatiseerida

    • Piiratud vĂ”imalused info edastamiseks

    • Vaid ĂŒks vĂ”i kaks korda aastas saates on liiga harv, et hoida end vajalikul hetkel meeles

  • Ürituste korraldamine klientidele:

    • NĂ”uab palju ressursse

    • Keeruline leida kĂ”igile sobivat aega

    • Madal osavĂ”tuprotsent

    • Raske regulaarselt korrata'

KĂ”igil neil meetoditel on oma koht, aga ĂŒkski neist pole minu hinnangul piisavalt tĂ”hus pĂ”hilahendusena.

Meil on vaja midagi, mis oleks personaalne, skaleeritav, kuluefektiivne, jÀrjepidev ja sisukas.

Just siin tuleb mÀngu emaili uudiskiri.

Emaili uudiskiri kui kontakti hoidmise kanal

Emaili uudiskiri lahendab kÔik eelmainitud probleemid ja pakub veel lisavÀÀrtust:

  1. Personaalsus ilma pealetĂŒkkivuseta:

  • Klient saab sinu kirja lugeda talle sobival ajal

  • VĂ”imalus segmenteerida kliente ja saata just neile huvipakkuvat infot

  • Sa ei sega kedagi telefonikĂ”nega ega nĂ”ua kohest vastust

  • Inimene saab ise otsustada, kas ta soovib jĂ€tkata sinu kirjade saamist

  1. Skaleeritavus ja automatiseerimine:

  • Sisu jĂ”uab korraga sadade vĂ”i tuhandete kontaktideni

  • VĂ”imalus ĂŒhe korra loodud sisu taaskĂ€idelda ja taaskasutada

  • Automatiseerimine vĂ”imaldab kĂŒsida soovitusi vĂ”i reklaamida su teenuseid automaatpiloodil

  1. Kuluefektiivsus:

  • TĂ€napĂ€evased emaili turunduse platvormid on ĂŒllatavalt soodsad

  • Ühe postituse loomine vĂ”tab vĂ€hem aega kui kĂŒmne telefonikĂ”ne tegemine

  • Postituse sisse saab luua reklaame vĂ”i ĂŒleskutseid, et panna olemasolev kliendibaas sulle uut Ă€ri sisse tooma

  1. JĂ€rjepidevus:

  • VĂ”imalus hoida regulaarset kontakti

  • Saad planeerida sisu ette ja ajastada saatmise

  • Klient harjub sind regulaarselt nĂ€gema

  • Sinu brĂ€nd pĂŒsib inimeste meeles ka siis, kui nad parasjagu ei vaja kinnisvarateenust

  1. Sisukas vÀÀrtuspakkumine:

  • VĂ”imalus jagada kasulikku infot kinnisvara kohta

  • TuruĂŒlevaated ja -trendid

  • Kohalikud uudised, mis mĂ”jutavad kinnisvara vÀÀrtust

  • Praktilised nĂ”uanded kodu mĂŒĂŒgiks vĂ”i ostuks

Lisaks on emaili uudiskirjal veel ĂŒks suur eelis - mÔÔdetavus. Sa nĂ€ed tĂ€pselt kes su kirju avab, milliseid linke klikatakse, mis teemad pakuvad enim huvi ja kes vĂ”iks olla valmis sind edasi soovitama.

See vÔimaldab sul pidevalt oma suhtlust tÀiustada ja keskenduda sellele, mis töötab.




Kuidas hoiad sina tÀna oma vanade klientidega kontakti?

Õpi, kuidas lĂ€bi emaili uudiskirja panna oma maakleriĂ€ri kasvama

Uudiskirja turunduse kursus kinnisvaramaaklerile

Emaili uudiskiri on ĂŒks parimaid turunduskanaleid, mille abil oma Ă€ri jĂ€tkusuutlikult ja kulu-efektiivselt kasvatada. See aitab:

  • VĂ€ltida “lekkiva Ă€mbri” efekti, kus teed turundust ja tood kontakte endani, aga need kontaktid ei jÀÀ sinu infoahelasse pidama (ega muutu maksvaks kliendiks vĂ”i soovitajaks), ning raiskad oma ressursse

  • Paremini kontrollida, et sinu content su jĂ€lgijatele silmade ette jĂ”uab (vs sotsiaalmeedia kanalites, kus pead pidevalt algorĂŒtmide vastu vĂ”itlema)

  • Muuta oluliselt suurem osa kĂ”igidest sinuga kokku puutunud kontaktidest mĂŒĂŒgi-/ostuvihjeteks vĂ”i soovitajaks (k.a. kinnisvaraportaalides su objekte vaatavaid inimesi!)

  • Saada uusi mĂŒĂŒgi- ja ostuvihjeid stabiilselt kasvavas tempos (nii saavutad lĂ”puks ka stabiilse kĂ€ibe)

Kursusel Ă”pid: 

  • Kuidas luua Ă€gedalt brĂ€nditud ja disainitud modernset maakleri uudiskirja, mida sinu kontaktid tahavad lugeda

  • Kuidas teha oma uudiskiri teistest maakleritest eristuvaks kasutades sinu unikaalsust

  • Kuidas efektiivselt luua ja taaskĂ€idelda sisu

  • Kuidas kasutada erinevaid kanaleid ja taktikaid, et oma uudiskirja saajate listi kiiresti kasvatada

  • Kuidas saada uudiskirja lugejad sinuga ĂŒhendust vĂ”tma, et sulle oma kinnisvara mĂŒĂŒgi- vĂ”i ostusoov edastada

  • Kuidas panna uudiskiri sulle raha teenima (monetiseerimine)

Kui oled kursusest huvitatud, liitu ootenimekirjaga. JÀrgmine kursus toimub 2025 kevadel. Kui kursuse aeg ja detailid paigas, saadan kÔigile listis olevatele inimestele info.

 

 

Kuidas jÀid postitusega rahule?

Login or Subscribe to participate in polls.

AitÀh, et lugesid!

Rohkem sisu leiad Maaklernautika lehelt.

Kui soovid oma maakleriÀri turunduse viia jÀrgmisele tasemele, siis registreeru minu personaalsele nÔustamisele vÔi jÀta oma email tulevase kursuse ootenimekirja.