- Maaklernautika
- Posts
- đ Kliendisuhte hoidmine paÌrast tehingut
đ Kliendisuhte hoidmine paÌrast tehingut
Kuidas saada soovitusi ja korduvkliente olemasolevalt kliendibaasilt

Maaklernautika on edumeelsele kinnisvaramaaklerile pĂŒhendatud hÀÀlekandja, mis sisaldab inspireerivaid lugusid, praktilisi nĂ”uandeid ja infot uuenduslike tehnoloogiate kohta.
Hakka jÀlgijaks ja saad vÀrsked postitused otse oma meilboksi.

Maaklerina tead sa hÀsti, et iga uue kliendi leidmine on kulukas ja aeganÔudev protsess.
Ometi juhtub tihtipeale midagi kummalist - kui tehing on tehtud, lastakse oma vÀÀrtuslikel klientidel vaikselt Àra kaduda.
Mida rohkem aega möödub, seda vÀiksem on tÔenÀosus, et sind soovitatakse vÔi et jÀrgmisel korral uuesti sinu poole pöördutakse.
MĂ€letan oma kogemusest, kui valus see on, kui nĂ€ed, et inimene, kes ostis sinu portfellist korteri, on pannud selle mĂ”ne aja pĂ€rast mĂŒĂŒki teise maakleriga.

Uued vs vanad kliendid
MĂ€rkan, et suur osa maaklereid keskendub peaasjalikult uute klientide leidmisele.
Kui aga maakler ei pööra tÀhelepanu vanade klientide hoidmisele, siis kaotab ta vÔimaluse oma Àri jÀtkusuutlikult kasvatada.
Uute klientide leidmine ja vanade hoidmine on kaks erinevat strateegiat.
Esimene on nagu pidev jahil kÀimine - kulukas ja ettearvamatu. Teine on aga nagu viljaka pÔllu harimine.
Miks on vanad kliendid nii vÀÀrtuslikud?
Usaldus: Nad on sinuga juba tehingu teinud ja teavad sinu professionaalsust
Soovitused: Rahulolev klient jagab oma positiivset kogemust oma tutvusringkonnas
Korduvtehing: Inimesed teevad elu jooksul mitu kinnisvaratehingut - nad vahetavad kodu seoses pere kasvamise, töökoha muutuse vÔi pensionile jÀÀmisega
Madalam kulu: Olemasoleva kliendi hoidmine on mÀrkimisvÀÀrselt soodsam kui uue leidmine, sest puuduvad reklaamikulud ja usaldus on juba loodud
Kuidas hoida kontakti pÀrast tehingut?
Maaklerid proovivad tavaliselt erinevaid lÀhenemisi:
Regulaarne helistamine tundub esmapilgul isiklik lÀhenemine, aga vÔivad tekkida jÀrgmised probleemid:
VÔtab meeletult palju aega
Raskesti skaleeritav, kui su vanade klientide arv ulatub sadadesse
Kliendid on tihti hÔivatud ja ei saa vastata
Risk tunduda pealetĂŒkkiv
Raske leida sisulist pÔhjust helistamiseks
Sotsiaalmeedia kaudu kontakti hoidmine nÀib lihtne, aga:
Sinu postitused jÔuavad vaid vÀikese osani jÀlgijatest
Sisu upub ĂŒldisesse infovoolu
Puudub personaalsus
Platvormid muudavad pidevalt algoritme
Postkaardid ja meened tÀhtpÀevadeks:
Kallis ja aeganÔudev
Aadressid muutuvad
Raske automatiseerida
Piiratud vÔimalused info edastamiseks
Vaid ĂŒks vĂ”i kaks korda aastas saates on liiga harv, et hoida end vajalikul hetkel meeles
Ărituste korraldamine klientidele:
NÔuab palju ressursse
Keeruline leida kÔigile sobivat aega
Madal osavÔtuprotsent
Raske regulaarselt korrata'
KĂ”igil neil meetoditel on oma koht, aga ĂŒkski neist pole minu hinnangul piisavalt tĂ”hus pĂ”hilahendusena.
Meil on vaja midagi, mis oleks personaalne, skaleeritav, kuluefektiivne, jÀrjepidev ja sisukas.
Just siin tuleb mÀngu emaili uudiskiri.

Emaili uudiskiri kui kontakti hoidmise kanal
Emaili uudiskiri lahendab kÔik eelmainitud probleemid ja pakub veel lisavÀÀrtust:
Personaalsus ilma pealetĂŒkkivuseta:
Klient saab sinu kirja lugeda talle sobival ajal
VÔimalus segmenteerida kliente ja saata just neile huvipakkuvat infot
Sa ei sega kedagi telefonikÔnega ega nÔua kohest vastust
Inimene saab ise otsustada, kas ta soovib jÀtkata sinu kirjade saamist
Skaleeritavus ja automatiseerimine:
Sisu jÔuab korraga sadade vÔi tuhandete kontaktideni
VĂ”imalus ĂŒhe korra loodud sisu taaskĂ€idelda ja taaskasutada
Automatiseerimine vĂ”imaldab kĂŒsida soovitusi vĂ”i reklaamida su teenuseid automaatpiloodil
Kuluefektiivsus:
TĂ€napĂ€evased emaili turunduse platvormid on ĂŒllatavalt soodsad
Ăhe postituse loomine vĂ”tab vĂ€hem aega kui kĂŒmne telefonikĂ”ne tegemine
Postituse sisse saab luua reklaame vĂ”i ĂŒleskutseid, et panna olemasolev kliendibaas sulle uut Ă€ri sisse tooma
JĂ€rjepidevus:
VÔimalus hoida regulaarset kontakti
Saad planeerida sisu ette ja ajastada saatmise
Klient harjub sind regulaarselt nÀgema
Sinu brĂ€nd pĂŒsib inimeste meeles ka siis, kui nad parasjagu ei vaja kinnisvarateenust
Sisukas vÀÀrtuspakkumine:
VÔimalus jagada kasulikku infot kinnisvara kohta
TuruĂŒlevaated ja -trendid
Kohalikud uudised, mis mÔjutavad kinnisvara vÀÀrtust
Praktilised nĂ”uanded kodu mĂŒĂŒgiks vĂ”i ostuks
Lisaks on emaili uudiskirjal veel ĂŒks suur eelis - mÔÔdetavus. Sa nĂ€ed tĂ€pselt kes su kirju avab, milliseid linke klikatakse, mis teemad pakuvad enim huvi ja kes vĂ”iks olla valmis sind edasi soovitama.
See vÔimaldab sul pidevalt oma suhtlust tÀiustada ja keskenduda sellele, mis töötab.
âŠ
Kuidas hoiad sina tÀna oma vanade klientidega kontakti?


Ăpi, kuidas lĂ€bi emaili uudiskirja panna oma maakleriĂ€ri kasvama
Uudiskirja turunduse kursus kinnisvaramaaklerile
Emaili uudiskiri on ĂŒks parimaid turunduskanaleid, mille abil oma Ă€ri jĂ€tkusuutlikult ja kulu-efektiivselt kasvatada. See aitab:
VĂ€ltida âlekkiva Ă€mbriâ efekti, kus teed turundust ja tood kontakte endani, aga need kontaktid ei jÀÀ sinu infoahelasse pidama (ega muutu maksvaks kliendiks vĂ”i soovitajaks), ning raiskad oma ressursse
Paremini kontrollida, et sinu content su jĂ€lgijatele silmade ette jĂ”uab (vs sotsiaalmeedia kanalites, kus pead pidevalt algorĂŒtmide vastu vĂ”itlema)
Muuta oluliselt suurem osa kĂ”igidest sinuga kokku puutunud kontaktidest mĂŒĂŒgi-/ostuvihjeteks vĂ”i soovitajaks (k.a. kinnisvaraportaalides su objekte vaatavaid inimesi!)
Saada uusi mĂŒĂŒgi- ja ostuvihjeid stabiilselt kasvavas tempos (nii saavutad lĂ”puks ka stabiilse kĂ€ibe)

Kursusel Ôpid:
Kuidas luua Àgedalt brÀnditud ja disainitud modernset maakleri uudiskirja, mida sinu kontaktid tahavad lugeda
Kuidas teha oma uudiskiri teistest maakleritest eristuvaks kasutades sinu unikaalsust
Kuidas efektiivselt luua ja taaskÀidelda sisu
Kuidas kasutada erinevaid kanaleid ja taktikaid, et oma uudiskirja saajate listi kiiresti kasvatada
Kuidas saada uudiskirja lugejad sinuga ĂŒhendust vĂ”tma, et sulle oma kinnisvara mĂŒĂŒgi- vĂ”i ostusoov edastada
Kuidas panna uudiskiri sulle raha teenima (monetiseerimine)
Kui oled kursusest huvitatud, liitu ootenimekirjaga. JÀrgmine kursus toimub 2025 kevadel. Kui kursuse aeg ja detailid paigas, saadan kÔigile listis olevatele inimestele info.

Kuidas jÀid postitusega rahule? |
![]() | AitÀh, et lugesid! Rohkem sisu leiad Maaklernautika lehelt. Kui soovid oma maakleriÀri turunduse viia jÀrgmisele tasemele, siis registreeru minu personaalsele nÔustamisele vÔi jÀta oma email tulevase kursuse ootenimekirja. |