💰 Maakleri väärtus = tema suhetevõrgustik

Jagan üht võimsaimat networkimise taktikat

Maaklernautika on edumeelsele kinnisvaramaaklerile pühendatud häälekandja, mis sisaldab nippe ja nõuandeid, kuidas end maaklerina turundada.

Hakka jälgijaks ja saad värsked postitused otse oma meilboksi.

Vaatasin äsja Netflixist ära terve hooaja seriaalist “Owning Manhattan”. See on reality TV show, kus maailmatuntud kinnisvaramaakler Ryan Serhanti tiim näeb igapäevaselt kurja vaeva, et müüa kallihinnalisi (5M - 250M USD maksvaid) Manhattani ja Brooklyni kortereid New Yorkis. 

Ryani õudusunenägu on see, kui tema tiimile usaldatakse müüki vara, mida nad lõpuks ära ei müü. 

Kuna ta ise ei jõua kõikide objektidega tegeleda, peab ta pidevalt valima, millisele oma maaklerile objekt anda. Muster, mida märkan: mida suuremad on panused, seda tõenäolisemalt antakse objekt maaklerile, kellel on suurem suhetevõrgustik.

See tõi mind tagasi ühe olulise taipamise juurde: maakleri väärtus = tema suhetevõrgustik.

Tugeva networkiga maaklerile tuleb pidevalt ja rohkesti uusi objekte sisse. Lisaks, suudab ta efektiivselt objekte ära müüa. Meenub tsitaat, mida ühelt Läti maaklerfirma juhilt kuulsin:

“Your network is your net worth.”

Maakleri suhetevõrgustik või potentsiaal tugevat võrgustikku luua on peamine põhjus, miks kinnisvarabürood üldse maaklereid värbavad. Muul juhul võiks nad lihtsalt palgata kogenud digiturundajad, kes läbi kampaaniate hakkavad uusi objekte sisse tooma ning hoida maaklerite read hõredad. 

Sellegipoolest on täna büroode ridades palju maaklereid, kes sellega lõpuks feilivad.

Miks? Sest süsteemsele, pidevale ja strateegilise suhete loomisele ei panustata piisavalt palju aega ja energiat.

Jagan sulle ühe taktika, mille abil oma networkimise efektiivsust võimendada.

Üks võimsamaid viise maaklerina oma suhetevõrgustiku kasvatamiseks ja tugevdamiseks on ürituste korraldamine.

Networkimine ei tähenda ainult klientidega suhete loomist, see tähendab ka teiste maaklerite ja koostööpartneritega suhete loomist. 

“Owning Manhattani” maaklerite üks põhilisi liigutusi oli see, et kui vara müüki tuli, siis stage-iti see ära ning korraldati üritus, kuhu kutsuti oma networki tähtsamad tegijad (suures osas teised maaklerid) kokku.

Kohapeale tulemine loob inimeste ja sinu vahel palju tugevama emotsionaalse sideme, kui kõne, email või sõnum. Lisaks, kuna ta investeerib oma aega ja pingutust sellesse, et kohal olla, on tõenäosus edukaks tuleviku koostööks märkimisväärselt suurem. 

Kui ma 10 aastat tagasi Endoveris arendusprojektide müügijuhina töötasin, korraldasime projekti müügiperioodi jooksul maakleritele mitmeid üritusi. 

Lansseerimise üritusel võtsime neid vastu meie kontoris, tellitud cateringi inimesed pakkusid suupisteid ja kokteile, ning mina tutvustasin neile uut projekti. 

Kui projektis valmis näidiskorter, korraldasime uue ürituse. 

Kui projekt lõpule jõudis, toimus katuseterrassil suur lõpupidu, kuhu olid kõik koostööpartnerid kutsutud, Marko Reikop juhtis õhtut, catering pakkus sööke/jooke ning DJ mängis muusikat. 

Inimesed, kes kohal olid, jagasid sündmusest fotosid oma sotsiaalmeedias, tänu millele ulatus meie kajastus kaugele. 

Kõigil oli fun. Ja mina sain “hõlma alt” juba järgmisi diile pitchida.

Me panustasime sellesse, sest see toimis.

Võib-olla minu Endoveri konkreetne näide ei ole kõige relevantsem keskmise maakleri jaoks. Aga point on selles, et inimeste kokku toomine on väga efektiivne viis, et suhetevõrgustikku arendada ning enda brändi ja staatust selle keskel esile tõsta.

Üritus ei pea olema vaid objekti reklaamimine teistele maakleritele. See võib olla ka õhtusöök valitud inimestele, kes on olnud aastate jooksul sinu parimad soovitajad.

Ja veel: üritust saab korraldada erineva pingutuse ja eelarve eest. Vahet pole, kust sa alustad, peaasi, et alustad. 

Vastavalt olemasolevatele vahenditele, on variandid näiteks:

  • veebiüritus

  • õhtusöök

  • pokkeriõhtu

  • seminar

  • suvine grillpidu sinu või kellegi teise hoovis

  • promoüritus koostööpartneritele objektil

  • üritus/pidu klientitele ja koostööpartneritele büroo kontoris või mujal

  • üritus, mida korraldab avalikkusele keegi kolmas, aga kuhu kutsud oma külalised

Kui sa ei taha üksi üritust korraldada, siis alati on variant, et teed seda koos mõne kolleegiga (või isegi terve kontoriga). 

Usun, et väga mõistliku eelarve eest saaks väike kinnisvaratiim teha kord kvartalis ürituse oma parimatele kundedele, soovitajatele, koostööpartneritele ja/või teistele maakleritele (kellega koostööd teha või keda värvata), et büroo suhetevõrgustikku arendada. Olen veendunud, et selle järgselt tuleb piisavalt uusi soovitusi, koostöösid, pakkumisi, diile, tiimiliikmeid ja laialdast sotsiaalmeedia kajastust, et see investeering end ära tasuks.

Kus on täna see maakler või tiim, kes oma parimatele klientidele, soovitajatele või koostööpartneritele kõige vingemaid üritusi korraldab?

Planeeri oma turundustegevusi koos minuga

Kas sul on erinevaid mõtteid, kuidas oma maakleriäri kasvatada, aga tahaksid kellegagi need läbi põrgatada? Tahad avastada uusi viise, kuidas oma äri kasvatada?

Või otsid hoopis turunduspartnerit, kes aitaks sul süsteemse turunduse üles ehitada?

Tule personaalsele nõustamisele ja aitan sul planeerida järgmisi tegevusi vastavalt sinu praegusele olukorrale, tugevustele ja võimalustele. Lisaks tutvustan koostöövõimalusi, kus aitan sul toimiva turunduse süsteemi üles ehitada.

 

Kuidas jäid postitusega rahule?

Login or Subscribe to participate in polls.

Aitäh, et lugesid!

Rohkem sisu leiad Maaklernautika lehelt.

Kui soovid oma maakleriäri turunduse viia järgmisele tasemele, siis registreeru minu personaalsele nõustamisele.