📄 Paberkandja kui turunduskanal

Kuidas maksimeerida paberkandja kui turunduskanali tootlikkust: geniaalne taktika, mille avastasin tänu ootamatule sündmusele

Maaklernautika on edumeelsele kinnisvaramaaklerile pühendatud häälekandja, mis sisaldab inspireerivaid lugusid, praktilisi nõuandeid ja infot uuenduslike tehnoloogiate kohta.

Hakka jälgijaks ja saad värsked postitused otse oma meilboksi.

Jõulunädal on käes. 

Üks levinumaid viise, kuidas maaklerid pühadeperioodil oma kliente meeles peavad, on postkaartide saatmine. 

Tänases internetikeskses maailmas on selline tegevus kindlasti hea viis, et digimürast välja paista. 

See paneb mind aga mõtlema paberkandjale kui turunduskanalile üldisemalt. 

Postkaardid, visiitkaardid, reklaamplakatid, flaierid, ajalehe reklaamid… 

Mida ma näen, on see, et suurel osal maakleritel ei õnnestu seda kanalit oma täies potentsiaalis maksimeerida.

Peamiseks probleemiks on minu hinnangul see, et paberkandjale pannakse mingitsorti “Vali mind” sõnum, telefoni number alla ja jäädakse ootama, et eestlane võtab telefoni kätte ja helistab võõrale maaklerile, kui tal mingeid küsimusi tekib. 

Kulutatakse ports raha, et plakateid, flaiereid, visiitkaarte või ajalehe reklaame toota-levitada ja mõne aja pärast tehakse kokkuvõte, et see kanal ei tööta. 

Mida aga tihtipeale ei küsita, on: “Miks see ei töötanud”? 

Proovin sellele küsimusele ise vastuse leida. 

Olen eelkõige skeptiline selle suhtes, mis eesmärk sellele kanalile tavaliselt seatakse. Minu hinnangul ei peaks selle kanali otsene eesmärk olema, et tuua sulle koheselt uusi müügivihjeid või telefonikõnesid. Sellega sa eeldad, et võõras inimene, kellel on müügivajadus ning kes näeb su nägu paberkandjal elus esimest korda, võtab kohe telefoni kätte ja helistab. 

Reklaamimaailmas räägitakse aga, et inimene peab kõigepealt vähemalt 7 korda su reklaamiga pihta saama, enne kui mingeid liigutusi tegema hakkab. Tänases digimüra ja reklaamidest üleküllastunud maailmas on vaja kõigepealt võita võõra inimese usaldus, pakkudes talle väärtust ilma raha või müüki küsimata. Sellepärast sisuturundus sündiski. 

 

Paberkandja kui turunduskanali väärtuse maksimeerimine

Mulle meenub üks näide, mis juhtus selle aasta suvel. 

Istun oma kodukontori töölaua taga ja olen ühe kliendiga videokõnes, kui äkki kuulen, et meie maja uksele koputab keegi. 

Me elame Lõuna-Hiiumaa külasügavuse raskesti leitava tupiktänava lõpus metsatuka sisse peidetud majas. Siia ei satu võõrad inimesed. 

“Kes see käis?” küsisin oma elukaaslaselt hiljem kui mu kõne lõppes. 

“Mingid usutšikid,” vastas ta.

Mu nägu läks naerule. Need olid noored Jehoova tunnistajd, kelle lemmik turunduskanal on vana hea ukselt-uksele. 

Respekteerin seda, millise entusiasmiga noored seda teevad. Kui mina maaklerina Mustamäe paneelmajades seda kunagi proovisin, ei olnud ma sugugi nii entusiastlik. 

Aga siis jäid mu silmad pidama meie köögilaual olevale visiitkaardile, mille nad meile jätsid. 

Märkasin sellel paberkandjal üht detaili, mis pani mind mõtlema: “Omg! Geniaalne!” 

Visiitkaardi peal oli QR-kood. 

Kui seda moblaga skännisin, maandusin blogisse, kus olid Jehoova teemalised artiklid. 

Ma küll pikalt seda lugema ei jäänud, aga see, mis just juhtunud oli, lõi mu peas lambi põlema. 

Ja siit jõuangi ideeni, kuidas maakler saab paberkandjat ära kasutada, et maksimeerida selle väärtus oma turunduses. 

Selle asemel, et panna paberile “Vali mind” ja telefoninumber või email…

…pane sinna QR-kood ja kujunda reklaam fookusega just sellele.

Pärast skännimist jõuab ta maandumislehele, kus pakud talle emaili vastu väärtuslikku infot. See võib olla valik letialuseid pakkumisi selles piirkonnas, värske turuülevaade, veebinarile registreerumise kutse, nipid kuidas oma kodu väärtust enne müüki lihtsate vahenditega tõsta, või mingi muu kasulik teave.

Nii saad sa panna kõik oma paberkandjal olevad reklaamid koguma sulle emaili listi kontakte. 

Ja neile kontaktidele saad sa nädalast nädalasse, kuust kuusse saata ägedat, väärtuspõhist, modernset emaili uudiskirja. Nii kasvatad järk-järgult lugejate usaldust ning aja jooksul konverteerid märkimisväärselt rohkem inimesi oma klientideks. 

Paberkandjasse investeeritud raha tootlikus kasvab kordades 📈.

Ehk kokkuvõtlikult on turunduse mänguplaan järgnev: 

paberkandja reklaam + QR kood + maandumisleht väärtuspakkumisega emaili vastu + perioodiline emaili uudiskiri + magnetpakkumine uudiskirjas (et müügihuviline sinuga ühendust võtaks)

Selle asemel, et põletada oma raha isolatsioonis olevale paberkandja reklaamile, mis ennast ära ei tasu…

…paned sa selle koguma omale uusi kontakte, keda aja jooksul oskuslikult oma infoahelas säilitada. Nagu oma eelmises postituses rääkisin, on kontaktide säilitamine kõige olulisem äri kasvuhoob, millele tähelepanu pöörata.

Kui sa annad võõrale inimese visiitkaardi ning ta sinuga ühendust ei võta, oled sa säilitamisega feilinud. Aga see ei pea nii olema. Ka visiitkaardiga saab rakendada seda sama mänguplaani.

Seega järgmine kord, kui paberkandja kampaaniat planeerid, mõtle selle peale, kuidas panna see kontakte omandama ning kuidas sa seejärel neid säilitad.

Aitäh, et lugesid!

Rohkem sisu leiad Maaklernautika lehelt.

Kui soovid oma maakleriäri turunduse viia järgmisele tasemele, siis registreeru minu personaalsele nõustamisele.

Kuidas jäid postitusega rahule?

Login or Subscribe to participate in polls.

 

Õpi, kuidas läbi modernse uudiskirja turunduse panna oma maakleriäri kasvama

Uudiskirja turunduse kursus kinnisvaramaaklerile
Kursusel õpid: 
  • Kuidas luua ägedalt bränditud ja disainitud modernset maakleri uudiskirja, mida sinu kontaktid tahavad lugeda

  • Kuidas teha oma uudiskiri teistest maakleritest eristuvaks kasutades sinu unikaalsust

  • Kuidas AI abil luua uudiskirja sisu, ilma et peaksid kulutama selleks tunde ja tunde oma aega

  • Kuidas kasutada erinevaid kanaleid ja taktikaid, et oma uudiskirja saajate listi kiiresti kasvatada

  • Kuidas saada uudiskirja lugejad sinuga ühendust võtma, et sulle oma kinnisvara müügi- või ostusoov edastada

Kui oled kursusest huvitatud, liitu ootenimekirjaga. Kui rohkem teavet olemas (sh kursuse aeg, hind, formaat, lisamaterjalid), siis saadan kõigile ootenimekirjaga liitunutele vastava info.