- Maaklernautika
- Posts
- đ Paberkandja kui turunduskanal
đ Paberkandja kui turunduskanal
Kuidas maksimeerida paberkandja kui turunduskanali tootlikkust: geniaalne taktika, mille avastasin taÌnu ootamatule suÌndmusele

Maaklernautika on edumeelsele kinnisvaramaaklerile pĂŒhendatud hÀÀlekandja, mis sisaldab inspireerivaid lugusid, praktilisi nĂ”uandeid ja infot uuenduslike tehnoloogiate kohta.
Hakka jÀlgijaks ja saad vÀrsked postitused otse oma meilboksi.
JÔulunÀdal on kÀes.
Ăks levinumaid viise, kuidas maaklerid pĂŒhadeperioodil oma kliente meeles peavad, on postkaartide saatmine.
TĂ€nases internetikeskses maailmas on selline tegevus kindlasti hea viis, et digimĂŒrast vĂ€lja paista.
See paneb mind aga mĂ”tlema paberkandjale kui turunduskanalile ĂŒldisemalt.
Postkaardid, visiitkaardid, reklaamplakatid, flaierid, ajalehe reklaamidâŠ
Mida ma nÀen, on see, et suurel osal maakleritel ei Ônnestu seda kanalit oma tÀies potentsiaalis maksimeerida.
Peamiseks probleemiks on minu hinnangul see, et paberkandjale pannakse mingitsorti âVali mindâ sĂ”num, telefoni number alla ja jÀÀdakse ootama, et eestlane vĂ”tab telefoni kĂ€tte ja helistab vÔÔrale maaklerile, kui tal mingeid kĂŒsimusi tekib.
Kulutatakse ports raha, et plakateid, flaiereid, visiitkaarte vÔi ajalehe reklaame toota-levitada ja mÔne aja pÀrast tehakse kokkuvÔte, et see kanal ei tööta.
Mida aga tihtipeale ei kĂŒsita, on: âMiks see ei töötanudâ?
Proovin sellele kĂŒsimusele ise vastuse leida.
Olen eelkĂ”ige skeptiline selle suhtes, mis eesmĂ€rk sellele kanalile tavaliselt seatakse. Minu hinnangul ei peaks selle kanali otsene eesmĂ€rk olema, et tuua sulle koheselt uusi mĂŒĂŒgivihjeid vĂ”i telefonikĂ”nesid. Sellega sa eeldad, et vÔÔras inimene, kellel on mĂŒĂŒgivajadus ning kes nĂ€eb su nĂ€gu paberkandjal elus esimest korda, vĂ”tab kohe telefoni kĂ€tte ja helistab.
Reklaamimaailmas rÀÀgitakse aga, et inimene peab kĂ”igepealt vĂ€hemalt 7 korda su reklaamiga pihta saama, enne kui mingeid liigutusi tegema hakkab. TĂ€nases digimĂŒra ja reklaamidest ĂŒlekĂŒllastunud maailmas on vaja kĂ”igepealt vĂ”ita vÔÔra inimese usaldus, pakkudes talle vÀÀrtust ilma raha vĂ”i mĂŒĂŒki kĂŒsimata. SellepĂ€rast sisuturundus sĂŒndiski.
Paberkandja kui turunduskanali vÀÀrtuse maksimeerimine
Mulle meenub ĂŒks nĂ€ide, mis juhtus selle aasta suvel.
Istun oma kodukontori töölaua taga ja olen ĂŒhe kliendiga videokĂ”nes, kui Ă€kki kuulen, et meie maja uksele koputab keegi.
Me elame LĂ”una-Hiiumaa kĂŒlasĂŒgavuse raskesti leitava tupiktĂ€nava lĂ”pus metsatuka sisse peidetud majas. Siia ei satu vÔÔrad inimesed.
âKes see kĂ€is?â kĂŒsisin oma elukaaslaselt hiljem kui mu kĂ”ne lĂ”ppes.
âMingid usutĆĄikid,â vastas ta.
Mu nÀgu lÀks naerule. Need olid noored Jehoova tunnistajd, kelle lemmik turunduskanal on vana hea ukselt-uksele.
Respekteerin seda, millise entusiasmiga noored seda teevad. Kui mina maaklerina MustamÀe paneelmajades seda kunagi proovisin, ei olnud ma sugugi nii entusiastlik.
Aga siis jÀid mu silmad pidama meie köögilaual olevale visiitkaardile, mille nad meile jÀtsid.

MĂ€rkasin sellel paberkandjal ĂŒht detaili, mis pani mind mĂ”tlema: âOmg! Geniaalne!â
Visiitkaardi peal oli QR-kood.
Kui seda moblaga skÀnnisin, maandusin blogisse, kus olid Jehoova teemalised artiklid.
Ma kĂŒll pikalt seda lugema ei jÀÀnud, aga see, mis just juhtunud oli, lĂ”i mu peas lambi pĂ”lema.
Ja siit jÔuangi ideeni, kuidas maakler saab paberkandjat Àra kasutada, et maksimeerida selle vÀÀrtus oma turunduses.
Selle asemel, et panna paberile âVali mindâ ja telefoninumber vĂ”i emailâŠ
âŠpane sinna QR-kood ja kujunda reklaam fookusega just sellele.
PĂ€rast skĂ€nnimist jĂ”uab ta maandumislehele, kus pakud talle emaili vastu vÀÀrtuslikku infot. See vĂ”ib olla valik letialuseid pakkumisi selles piirkonnas, vĂ€rske turuĂŒlevaade, veebinarile registreerumise kutse, nipid kuidas oma kodu vÀÀrtust enne mĂŒĂŒki lihtsate vahenditega tĂ”sta, vĂ”i mingi muu kasulik teave.
Nii saad sa panna kÔik oma paberkandjal olevad reklaamid koguma sulle emaili listi kontakte.
Ja neile kontaktidele saad sa nÀdalast nÀdalasse, kuust kuusse saata Àgedat, vÀÀrtuspÔhist, modernset emaili uudiskirja. Nii kasvatad jÀrk-jÀrgult lugejate usaldust ning aja jooksul konverteerid mÀrkimisvÀÀrselt rohkem inimesi oma klientideks.
Paberkandjasse investeeritud raha tootlikus kasvab kordades đ.
Ehk kokkuvÔtlikult on turunduse mÀnguplaan jÀrgnev:
paberkandja reklaam + QR kood + maandumisleht vÀÀrtuspakkumisega emaili vastu + perioodiline emaili uudiskiri + magnetpakkumine uudiskirjas (et mĂŒĂŒgihuviline sinuga ĂŒhendust vĂ”taks)
Selle asemel, et pĂ”letada oma raha isolatsioonis olevale paberkandja reklaamile, mis ennast Ă€ra ei tasuâŠ
âŠpaned sa selle koguma omale uusi kontakte, keda aja jooksul oskuslikult oma infoahelas sĂ€ilitada. Nagu oma eelmises postituses rÀÀkisin, on kontaktide sĂ€ilitamine kĂ”ige olulisem Ă€ri kasvuhoob, millele tĂ€helepanu pöörata.
Kui sa annad vÔÔrale inimese visiitkaardi ning ta sinuga ĂŒhendust ei vĂ”ta, oled sa sĂ€ilitamisega feilinud. Aga see ei pea nii olema. Ka visiitkaardiga saab rakendada seda sama mĂ€nguplaani.

Seega jÀrgmine kord, kui paberkandja kampaaniat planeerid, mÔtle selle peale, kuidas panna see kontakte omandama ning kuidas sa seejÀrel neid sÀilitad.
![]() | AitÀh, et lugesid! Rohkem sisu leiad Maaklernautika lehelt. Kui soovid oma maakleriÀri turunduse viia jÀrgmisele tasemele, siis registreeru minu personaalsele nÔustamisele. |
Kuidas jÀid postitusega rahule? |

Ăpi, kuidas lĂ€bi modernse uudiskirja turunduse panna oma maakleriĂ€ri kasvama
Uudiskirja turunduse kursus kinnisvaramaaklerile
Kursusel Ôpid:
Kuidas luua Àgedalt brÀnditud ja disainitud modernset maakleri uudiskirja, mida sinu kontaktid tahavad lugeda
Kuidas teha oma uudiskiri teistest maakleritest eristuvaks kasutades sinu unikaalsust
Kuidas AI abil luua uudiskirja sisu, ilma et peaksid kulutama selleks tunde ja tunde oma aega
Kuidas kasutada erinevaid kanaleid ja taktikaid, et oma uudiskirja saajate listi kiiresti kasvatada
Kuidas saada uudiskirja lugejad sinuga ĂŒhendust vĂ”tma, et sulle oma kinnisvara mĂŒĂŒgi- vĂ”i ostusoov edastada
Kui oled kursusest huvitatud, liitu ootenimekirjaga. Kui rohkem teavet olemas (sh kursuse aeg, hind, formaat, lisamaterjalid), siis saadan kÔigile ootenimekirjaga liitunutele vastava info.